catchingup

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Eva Wedberg - 28 april 2013 22:45

   Det finns väldigt fina promenadvägar runt Lilla Dalen. Jag tycker om att vandra där med en eller flera hundar.

När jag kommer dit går jag först till Helenas grav och säger "hej". Sen går jag en runda och när jag kommer tillbaka plockar jag undan eventuella vissna blommor och utbrunna ljus. Sen tänder jag nya och ser till att det är fint.

Ibland går jag själv, ibland är Tommy med.

Både han och jag åker upp dit flera gånger varje vecka. Det känns bra att vandra omkring där.

Jag har laddat en speciell spellista på Spotify med Helenalåtar, som jag lyssnar på när jag går.

På så vis får jag i mig en rejäl "Helenados".

Här kommer några bilder från dagens promenad i vårsolen. Med Tommy och alla tre hundarna.


    

Blåsippor bland riset

Vitsippor

    

Hundbad


Fast Ronja är en badkruka som helst tittar på.


 

Graven. Vi har planterat blommor men de har inte satt på vattnet än så vi tar med oss egna dunkar och vattnar.

Till veckan ska vi ta bort lyktorna och rensa litet  

Presentation


Jag heter Eva Wedberg. Jag är en vanlig 3-barnsmamma.
Den 12 jan 2013 rämnade världen då vår älskade dotter Helena tog sitt liv, 21 år ung. Bloggen handlar om hur vi hanterar saknaden efter henne.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards