catchingup

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Eva Wedberg - 4 september 2013 19:56

Har haft jättefina dagar i Finland med väninnorna. Jag ska berätta mer om det i senare inlägg och lägga upp bilder. Kameran har åkt med Tommy till Skåne så jag kan inte visa dem nu.

Igår fyllde Ronja 2 år. Jag missade hennes födelsedag men hon hade fått ett extra gott märgben.

Förra året, på hennes 1-årsdag, var hela familjen bjuden till Helena på födelsedagskalas. Helena hade gjort en  tårta till hundarna och vi på två ben åt wienerbröd. Jag skrev i min dagbok "Åkte och köpte hundpresent. Gick till Helena och firade Ronja som fyllde 1 år. Helena hade gjort en jättefin tårta"

Det var en måndag Ronja fyllde 1 år. Jag minns att jag tänkte när jag gick hem från kalaset att jag var väldigt lyckligt lottad. Tänk att kunna fira en hundfödelsedag på en måndag och att ha tre så fina barn att fira den med.

Jag tänkte också att så länge jag har min man och våra tre barn så behöver jag inget mer.


Nu i efterhand önskar jag att jag också sagt det till min familj då, inte bara tänkt det. Att Helena fått höra det.  

Ronja med sin 1-årstårta


Presentation


Jag heter Eva Wedberg. Jag är en vanlig 3-barnsmamma.
Den 12 jan 2013 rämnade världen då vår älskade dotter Helena tog sitt liv, 21 år ung. Bloggen handlar om hur vi hanterar saknaden efter henne.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards