catchingup

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Eva Wedberg - 9 juni 2013 16:16

I natt har jag drömt om Helena.

För första gången sen 12 januari dök hon upp i sömnen.

Det var jag, Helena Emilia och kusin David som var ute och åkte bil. Vi hade varit nånstans tillsammans och var nu nästan hemma. Vi började bli hungriga och stannade till vid pizzeria Benevento för att köpa med oss mat.

I drömmen hade jag ingen känsla av att hon varit borta. Däremot kände jag mig så glad för hon var med.


Om jag hoppats på nåt telepatiskt meddelande i drömmen från henne, nån förklaring vart hon tog vägen eller så. Då kan jag säga att det fick jag inte. Ibland tror jag kanske att det finns nån däruppe som skämtar med oss

 Jag uppfattade en enda mening från henne i drömmen, första gången jag ser henne efter fem månader.

    Hon lutar sig fram mot mig i bilen, avfyrar sitt fantastiska Helena-leende och utbrister:

"Idag tror jag att jag är sugen på Capricciosa"


Helenaleenden


 

Presentation


Jag heter Eva Wedberg. Jag är en vanlig 3-barnsmamma.
Den 12 jan 2013 rämnade världen då vår älskade dotter Helena tog sitt liv, 21 år ung. Bloggen handlar om hur vi hanterar saknaden efter henne.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards